Online bestilling

DEN Trafikkskolen - effektiv, trygg og trivelig opplæring

Bestill kjøretimer og trafikalt grunnkurs i vår bookingkalender

Online bestilling

Vi er en av de første trafikkskolene i Norge med online booking av kjøretimer og kurs for nye og eksisterende elever på vår nettside, selvfølgelig tilpasset alle skjermer. Ta en titt her.

Endringene i bruksmønsteret kan ikke lenger kalles en trend eller mote, de er kommet for å bli. Vi ser av all tilgjengelig statistikk at brukeren navigerer mellom forskjellige skjermer gjennom sin hverdag. Dagens kunder forventer en enklere måte å bestille kurs og kjøretimer, samt kunne betale via enkle og intuitive løsninger.

Med løsningen fra TABS.no har vi digitalisert våre timebøker, og gjort den tilgjengelig for deg på internett. Med andre ord er vi alltid åpen for booking av kjøretimer og kurs. Enklere og bedre for deg som elev!

Er du eksisterende elev hos oss? Prøv vår elev-app TABSelev.no. I elev-appen kan du også se saldo, timehistorikk og betale kjøretimer.

Ta kontakt

Medlem av: